..detaily tvoří celek..

 

 

 

 

 

 

 

Hlavní Menu


  Domů


  Články


  Projekty


  Shop


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

Články >  "Denis's White&Red TFSI"

"Denis's White&Red TFSI"

 

Úvodem


Vážení čtenáři, vítám vás u v pořadí druhého článku s názvem "Denis's White&Red TFSI".
Pokud přistupujete z diskuzních fór, na kterých jsem působil, již víte "která bije" a věřím, že článek těm z vás, které to zajímá, jen utřídí informace sbírané mnoho let.
Ostatním čtenářům doplním, že se jedná o stejné téma jako v případě mého prvního článku "Moje každodenní Cappuccino", jen v tomto případě v 10x delší a podrobnější formě.

Ať už tak či onak, na následujících 38 stranách jsem se snažil uvést vše, co stálo za řeč. Nemělo smysl rozpatlávat vše, co se nepovedlo a co jsem opravoval (a že takových věcí bylo!), nemělo smysl psát o každé údržbě, leštění, mytí... Vybral jsem jen to hlavní a snad zajímavé. Však ono také na diskuzních fórech, kde jsem působil (a to ne souběžně!), by článek vydal na více jak 300 stránek, psát o všem.
Možná se vám bude zdát, že je článek nesourodý a jeho členění nedává smysl. Od motoru k interiéru, exteriéru a zase zpátky. Pro množství provedených úprav jsem proto sám přemýšlel, jak článek pojmout a seřadit, no úpravy měly kolikrát navzájem takové časové souvislosti, že jsem se je nakonec rozhodl uvést přesně v takovém pořadí, v jakém jsem je realizoval - a to dle času, chuti a možností bylo taky od jednoho ke druhému.

Dohledat po těch letech zpětně jak co a kdy bylo nebylo snadné a proto doufám a věřím, že se článek bude číst příjemně a celý projekt si najde své čtenáře, které bude bavit. Naložte s ním jak chcete, jen ho prosím nekopírujte a nepublikujte jako vlastní výtvor, stál mnoho sil a času.

Přeji příjemné čtení

 

Úvodní slova ke článku


"Do třetice všeho dobrého", tak praví známé lidové přísloví. Bohužel v případě tohoto auta ne.

Poté, co jsem v předchozím zaměstnání jezdil nejprve (ač krátce) Octavií II ve výbavě Elegance s motorem 2.0 TDI a následně jsem, kvůli velkému nájezdu kilometrů, vyfasoval o stupeň horší Octavii II ve výbavě Ambition s motorem 1.9 TDI, který byl v době převzetí auta řádně "zdechlý" a nevyježděný (článek o autu viz. "Moje každodenní Cappuccino"), v novém zaměstnání jsem po 3/4 roce čekání (shodou okolností na můj svátek 11. září 2013) dostal rok starou Octavii II ve výbavovém stupni Active se základní motorizací 1.2 TSI.
Ano, jednalo se tedy o služební auto a toho si můžete všimnout také na fotografiích. Přirozeně není cílem dělat reklamu firmě a tak jsem veškeré polepy (přední dveře a 5. dveře) za pomoci foto editoru zdeformoval tak, aby loga zanikla, nebo minimálně nebyla čitelná. Stejně jsem pak postupoval také v případě RZ, které jsem buď upravil do tvaru samých osmiček (ne, bohužel takto značka v reálu opravdu nevypadala), nebo vymazal úplně.

Upřímně, opravdu žasnu, co vše je možné a že se Škodovce vůbec vyplatí dělat tolik rozlišných dílů. V tom autě nebylo zhola NIC. Firma připlatila pouze za palubní počítač, rezervu, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, nastavitelné bederní opěrky vpředu a dálkové ovládání centrálního zamykání.
Nicméně po tak dlouhém čekání jsem byl vůbec rád, že mám aspoň něco - bez auta jsem jako bez ruky a vykonávat pracovní cesty autobusy /trolejbusy /tramvajemi, či v nejlepším případě výjimečně občas vynuceně půjčeným autem svých kolegů, to vážně není nic příjemného a bohužel po pracovní stránce firmy ani profesionálního...

Bližší informace k autu, první fotografie a pokračování článku najdete na dalších stranách.

Strana  1 2 3 ..... 38