VÝMĚNA PŘÍSTROJOVÉHO ŠTÍTU ZA ORIGINÁL M3

Nejen design, ale také nedostačující stupňování rychloměru do 280km/h byly důvodem výměny za originální alternativu do 330km/h.

 

 

Již při koupi mělo auto zbastlený software motoru. No aspoň něco původní majitel udělal správně - odstranění omezovače na 250km/h. Spolu s dalšími opravami a úpravami motoru jsem tak zjistil, že původní "cejchování" rychloměru do 280km/h nestačí, když auto nemá problém dosáhnout rychlostí i přes 300km/h. Nejen tedy pro tento funkční a praktický důvod, ale také pro samotný design padlo rozhodnutí pořídit originální přístrojový štít z modelu M3.
Výběr byl ale velmi špatný a najít "budíky" ve stavu nových v Evropské verzi bylo takřka nemožné. Až se, překvapivě v Česku, objevil inzerát na esteticky takřka nové "budíky" M3, ačkoli tedy původně Anglické specifikace, upravené do Evropského vzhledu. Právě pro tuto změnu, vinou nutné kalibrace, trošku "odskakuje" číslovka 330km/h. Protože jsem ale tento drobný nedostatek nevnímal jako problém, rozhodl jsem se je za cenu 12.000,- Kč koupit a následně jsem je nechal nakódovat pánem z Pardubic, který mi je kromě samotného spárování s autem rovněž rozšířil o funkci digitálního zobrazení rychlosti (ne tak přesné jako GPS, ale poměrně slušně přesné).

 

  • bu_1
bu_11
css slideshow by WOWSlider.com v9.0