INSTALACE ROZŠIŘOVACÍCH PODLOŽEK EIBACH NA ZADNÍ NÁPRAVU

Menší estetické povýšení..

 

Originální kola z BMW M4 (437M) sedla až překvapivě dobře, přední nápravě dokonce od hrany blatníků chybí pouhý 1 milimetr. No zadní náprava byla jiná písnička a na každé straně byl poměrně viditelný 12mm deficit, celkem tedy zadní náprava skýtala možnost rozšíření o značných 24mm. Ačkoli jde oficiálně vždy o nepovolenou úpravu, čistě z důvodu odolnosti (přeci jen výkon je na nějaké laciné "šmejdy" značný) jsem se rozhodl jít cestou drahé sady EIBACH, která byla testována institutem TÜV, což je pro mě dostatečná "značka kvality". Rozhodl jsem se tedy pro onu 12mm variantu na každou stranu nápravy v černě eloxovaném provedení a kromě nutných nových zadních šroubů kol o větší délce jsem koupil i novou stejnou sadu šroubů kol dopředu, protože ta původní, originální, měla k hezkým šroubům daleko - samá rez.. Jak to tak bývá, bohužel jsem se ale následně začal potýkat se škrtáním hrany podběhu o zadní pneumatiky.. Většinově pomohla následná úprava v podobě vlastoručního rolování podběhů o pár milimetrů na každé straně zakoupeným "rolerem" spolu s nahříváním horkovzdušnou pistolí, no na velkých nerovnostech to pořád nebylo ono a sem tam si pneumatiky ještě škrtly. Situaci vyřešilo až pozdější vyklepání zadních blatníků při lakování, čímž auto aspoň nabralo i drobné "svaly" navíc.

 

  • py_1
  • py_10
  • py_11
  • py_12
  • py_13
  • py_14
  • py_15
  • py_2
  • py_3
  • py_4
  • py_5
  • py_6
  • py_7
  • slideshow html code
  • py_9
py_11 py_102 py_113 py_124 py_135 py_146 py_157 py_28 py_39 py_410 py_511 py_612 py_713 py_814 py_915
slideshow javascript by WOWSlider.com v9.0